štvrtok 3. januára 2013

Schéma Violeta alebo Teddy Bear gantleman

 
    Po vašich neutíchajúcich prosbách som sa rozhodla zverejniť pre niekoho návod na korálkové zvieratká, pre niekoho "správu od mimozemšťanov" :-)
Viem, vyzerá to dosť chaoticky, ale určite to zvládnete, chce to len trocha trpezlivosti! Nemusíte ani vedieť kórejsky, stačí si len všímať číslovanie v schéme a podľa toho navliekať korálky na vlasec (silón).



    ...tento, ale aj viacero skvelých návodov nájdete na stránke:  http://www.artbeads.co.kr/


     A tu je moja verzia medvedíka. Violeta je robená presne podľa tohto návodu len som nepoužila ohňovky ale japónske korálky Toho vo veľkosti 15/0, preto je macko taký mrňavučký :-) Môžete využiť svoju fantáziu, prirobiť mašľu na hlavu alebo na krk, využiť rôzne farebné kombinácie alebo upevniť medvedíkovi do rúk nejaký kvietok, loptu, či Swarovski prívesok.

Príjemnú zábavu!

11 komentárov:

  1. Chaoticky - to je slabé slovo :-) Mě se ty návody náhodou moc líbí, i když jim absolutně nerozumím, ale vypadají už samy o sobě pěkně :-) Já je mohu jenom obdivovat.
    Medvídek je neskutečně krásňoučký!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Zdeni, preji opozdene vse nejlepsi do noveho roku! "Koralkovani" jsem kdysi take propadla ale nedostala jsem se dal nez k plochym vyrobkum. Klobouk dolu, ty valis!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Es una preciosidad, muchas gracias por el esquema.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Prosím ,dal by sa macko spraviť na obednávku???

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jasne vyrobím aj vám na objednávku. Napíšte mi prosím mail a dohodneme sa :-) zdenka.michalovicova@gmail.com
      Pekný deň

      Odstrániť
  5. ja by som nepochopila žiadny návod a ani keby mi to niekto názorne ukazuje..ale výsledný efekt...wow..šikovný človek, čo to zvládne a hlavne sa to po prvý raz naučí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale myslím si že by si pochopila, nie je to až také ťažké len to chce trošku trpezlivosti...no niekedy až dosť trpezlivosti :-)

      Odstrániť
  6. Ahoj, super návod a krásne výtvory, mohla by si my poradiť ohľadom uší ? nepochopila som ako mám urobiť uši v tom návodíku :/ Prosím poradíš ?

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...